יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט מתפטר מהכנסת

    ישראל פריי 2 Comment on יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט מתפטר מהכנסת
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חלוץ הנורווגים: אחרי שמליאת הכנסת אישרה בסיום מושב הקיץ את החוק הנורוובגי, הגיש היום יו"ר מפלגת "הבית היהודי" ושר החינוך ח"כ נפתלי בנט מכתב התפטרות מהכנסת. ההתפטרות תיכנס לתוקפה בתוך 48 שעות, ואת מקומו בכנסת צפויה לתפוס מספר 9 ברשימתו, החכי"ת לשעבר שולי מועלם.

    החוק הנורווגי מאפשר לחכי"ם שמכהנים כשרים להתפטר מהכנסת, ולשמור על מקומם במקרה שיתפטרו בממשלה. בלחץ הסיעות החרדיות הורחב החוק גם לסגני שרים, במטרה לאפשר את כניסת יעקב אשר, דבר שכעת נראה בלתי מעשי.

    הממשלה הצרה שהנוכחית שנאלץ להקים בנימין נתניהו, גורמת לשרים עומס ומטרד, כיוון שבמקום להיות עסוקים במשרדים עליהם הם מופקדים, הם נאלצים לשהות שעות ארוכות במשכן הכנסת, בהיות כל קול קריטי בהצבעות השונות.

    יו"ר ש"ס אריה דרעי הכריז בעבר ב'קול חי' כי באם יאושר החוק, יתפטר אף הוא מהכנסת ויפנה את מקומו לטובת אברהם מיכאלי. לפי הערכה, דרעי, כמו גם שר האוצר כחלון צפויים ללכת בעקבות נפתלי בנט ולהתפטר מהכנסת.

    f1c9826acedcef17f3b77e7994484fc2 (1)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הלוואי עלינו. אני לא מתכוין למידת הותרנות "חלילה", אלא לפרקטיקה. לחלק את כובד המשקל של הפעילות בממשלה ובכנסת למספר אנשים, ולנצל את יכולותיהם של אנשים נוספים באותה מערכת מפלגתית.